DOPRAVA ZADARMO už od 89

0907 200 868 Kamenná predajňa | Po - Pia: 09:00 - 16:30 ( 12:00 - 13:00 obed ), So: 09:00 - 12:00 Prinášme Vám na druhý breh rieky elementy inej kultúry! #trajektshop

1. VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU: 

 

Nesadol vám strih? Neodhadli ste veľkosť? Nevadí ;) 
Tovar môže bez udania dôvodu vymeniť / vrátiť do 14 dní od prebratia zásielky.

 

Vymenený / vrátený tovar musí byť:

- čistý, suchý a hygienicky nezávadný
- nepoškodený a bez známok použitia
- kompletný, schopný ďalšieho predaja

Vrátený / Vymenený tovar nesmie byť použitý, poškodený, bez pôvodného originál obalu a nekompletný
(povinné sú aj originál visačky či ostatné príslušenstvo).

Produkt prosíme odoslať doporučene (nie na dobierku) na adresu našej prevádzky: 

TrajekT shop,
Hviezdoslavovo nám. 213,
029 01 Námestovo


spolu s kópiou faktúry alebo kópiou dokladu o kúpe a riadne vyplneným Reklamačným formulárom.
Po prijatí vami odoslaného tovaru Vám nový zašleme obratom.

 Reklamačný formulár - stiahnuť tu. 


Pri vrátení Vám vaše peniaze za vrátený tovar budú bezodkladne zaslané na váš účet kupujúceho (uvedený v reklamačnom formulári)
alebo max. do 14 dní od doručenia vráteného tovaru.

V prípade, ak kupujúci vráti tovar poškodený, neúplný, opotrebovaný, predávajúci nie je povinný kupujúcemu kúpnu cenu za tovar vrátiť.
Pri nesplnení niektorých z vyššie uvedených podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť. Náklady na dopravu tovaru k predávajúcemu hradí kupujúci.


 

2. REKLAMÁCIA TOVARU:

 

Už viac než 15 rokov ponúkame kvalitné produkty nie lacné náhrady.
Žiaľ nič nie je samočistiace a nezničiteľné.
Všetko podlieha poveternostným vplyvom, spôsobu údržby či intenzite používania.
Ak ale máte pociť, že aj napriek správnemu zaobchádzaniu a vašej pravidelnej starostlivej údržbe je produkt chybný, obráťte sa na nás.
Spoločne to vyriešime :)

Na všetok tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Predávajúci zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Nevzťahuje sa na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

 

Reklamovaný tovar musí byť:

- čistý, suchý a hygienicky nezávadný
- kompletný
Odporúča sa zaslať v pôvodnom obale.

Produkt prosíme odoslať doporučene (nie na dobierku) na adresu našej prevádzky: 
TrajekT shop, Hviezdoslavovo nám. 213, 029 01 Námestovo s kópiou faktúry alebo kópiou dokladu o kúpe a riadne vyplneným Reklamačným formulárom.

 Reklamačný formulár - stiahnuť tu. 

Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci, dopravu späť ku kupujúcemu hradí predávajúci.

Každú reklamáciu vybavuje predávajúci v zákonnej lehote do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej priebehu i o výsledku vybavenia informuje kupujúceho osobne, mailom, telefonicky alebo písomne.

Spôsoby vybavenia reklamácie: oprava tovaru, výmena tovaru, vrátenie kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Ak máte pochybnosti o podstate vašej reklamácie, alebo ste si neistí, či sa jedná-nejedná o výrobnú vadu, neváhajte nás kontaktovať telefonicky: 0907 200 868, prípadne nám na mail: info@trajektshop.sk zašlite fotky chybného produktu. 

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.