0907 200 868 PO - PIA: 9:00 - 12:00 /obed/ 13:00 - 16:30, SO: 9:00 - 12:00 Prinášame Vám na druhý breh rieky elementy inej kultúry! TrajekT shop

1. VÝMENA a VRÁTENIE TOVARU:

Nesadol vám strih? Neodhadli ste veľkosť? Nevadí ;) 
Tovar môže bez udania dôvodu vymeniť / vrátiť do 14 dní od prebratia zásielky.

Vymenený / vrátený tovar musí byť:

- čistý, suchý a hygienicky nezávadný
- nepoškodený a bez známok použitia
- kompletný
- odoslaný doporučene (nie na dobierku)  na adresu prevádzky: TrajekT shop, Hviezdoslavovo nám. 213, 029 01 Námestovo
- s kópiu faktúry alebo kópiu dokladu o kúpe  
- s riadne vyplneným Reklamačným formulárom

 Reklamačný formulár - stiahnuť tu. 

Tovar sa odporúča zaslať v pôvodnom obale.

V prípade, ak kupujúci vráti tovar poškodený, neúplný, opotrebovaný, predávajúci nie je povinný kupujúcemu kúpnu cenu za tovar vrátiť.

Peniaze za vrátený tovar budú vrátené na účet kupujúceho (uvedený v reklamačnom formulári) do 14 dní od doručenia vráteného tovaru.

Pri nesplnení niektorých z vyššie uvedených podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy, kupujúcemu nebude vrátená finančná čiastka za vrátený tovar a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho späť.

Náklady na dopravu tovaru k predávajúcemu hradí kupujúci.


 

2. REKLAMÁCIA TOVARU:

Na všetok tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Predávajúci zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Nevzťahuje sa na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.

Reklamovaný tovar musí byť:

- čistý, suchý a hygienicky nezávadný
- kompletný
- odoslaný doporučene (nie na dobierku)  na adresu prevádzky: TrajekT shop, Hviezdoslavovo nám. 213, 029 01 Námestovo
- s kópiu faktúry alebo kópiu dokladu o kúpe  
- s riadne vyplneným Reklamačným formulárom

 Reklamačný formulár - stiahnuť tu. 

Tovar sa odporúča zaslať v pôvodnom obale.

Náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu hradí kupujúci, dopravu späť ku kupujúcemu hradí predávajúci.

Každú reklamáciu vybavuje predávajúci v zákonnej lehote do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej priebehu i o výsledku vybavenia informuje kupujúceho osobne, mailom, telefonicky alebo písomne.

Spôsoby vybavenia reklamácie: oprava tovaru, výmena tovaru, vrátenie kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Ak máte pochybnosti o podstate vašej reklamácie, alebo ste si neistí, či sa jedná-nejedná o výrobnú vadu, neváhajte nás kontaktovať telefonicky: 0907 200 868, prípadne nám na mail: info@trajektshop.sk zašlite fotky chybného produktu. 

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním stránky vyjadrujete súhlas s anonymným používaním a uchovávaním cookies. Viac informácii

Súhlasím